عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

سلام به شما دوست عزیز

برداشت های خودم رو از تمامی رخدادها ، مطالعات و ... را سعی میکنم در اینجا یادداشت کنم.

سپاسگذارم از اینکه وقت گرانبهای خود رو برای خواندن نوشته های من گذاشتید.

یا علی

پیوندها

تاثیر روضه ى"شب جمعه" مشخص است

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ق.ظ

سلام

نماز روزه های شما عزیزان قبول درگاه حق

انشاءالله با دعای خیر شما در این ماه مبارک و با زبان روزه، همه عاشقان و دوستداران اباعبدالله، زیارت کرب و بلا قسمتشون بشه

دعا کنید*التماس دعآ

بازآمده به"کرب وبلا" "مادرت"حسین...
عالم فداى تشنگى حنجرت حسین...
تاثیر روضه ى"شب جمعه" مشخص است...
هر روز و شب به زندگى نوکرت حسین...

شاعر : مهدی قربانی


بزرگترین منبع اشعار مذهبی

نظرات  (۲)

۱۲ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۵۸ محمدعلی حسینی
سلام ... 

« مظلومیت دولت را ببینید » ... مطلبکی است که سعی کرده ام خودم بنویسم ... انتقادات شما کمک زیادی به من خواهد کرد ... 

ممنونم 
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۳۶ شرمندهٔ یابن الحسن
اللهم ارزقنا
پاسخ:
انشاءالله
به حق شهید 6ماهه کربلا قسمت همه بشود زیارت عتبات عالیات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">