عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

سلام به شما دوست عزیز

برداشت های خودم رو از تمامی رخدادها ، مطالعات و ... را سعی میکنم در اینجا یادداشت کنم.

سپاسگذارم از اینکه وقت گرانبهای خود رو برای خواندن نوشته های من گذاشتید.

یا علی

پیوندها

سلام

خدمت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت می گویم ولی:

  • با رفتار نادرستم با مادرم، غمشان را تازه میکنم...

  • با نگاه گناه آلودم تیری به سویشان پرتاب میکنم...

  • با زبانم نیشی به قلبشان میزنم...

  • با ...

((حضوری بی نشانی))

  در ســکوتی تلخ و غمگیـن وسـیاه

ناشکفته غنچه ای پـژمـرده شــــد


در فضایی سخت و جانفرسا و تنگ

از فشـــاری پشت در آزرده شـــد


بـرگ گل در التـــــهابی جـانگداز

پای غـربت از جفــا افســرده شـد


گل دلش از جـور نـامـردان گـرفت

بس که نامـردی دگر بی پرده شــد


ساقه ای بشکست و گل آخر خمـید

باغبـــان از داغ او دلمـــرده شد


در شبی خاموش و خلوت سوی حق

تا حضــوری بی نشـانی برده شــد


غـرق حجمی از غم و اندوه و اشک

هم «رها» هم شعر او سرخورده شد


بهروز قاسمی  «رها»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۴
حمیدرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">