عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

سلام به شما دوست عزیز

برداشت های خودم رو از تمامی رخدادها ، مطالعات و ... را سعی میکنم در اینجا یادداشت کنم.

سپاسگذارم از اینکه وقت گرانبهای خود رو برای خواندن نوشته های من گذاشتید.

یا علی

پیوندها

خونجگر بهر سه ساله شد دلم

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۴۷ ب.ظ

هم نوای اشک و لاله شد دلم

خونجگر بهر سه ساله شد دلم

کودکی اما به معنا پیر عشق

گریه هایش در عمل تفسیر عشق

در خرابه شد سفیر کربلا

نطق گویای امیر کربلا

در دلش سوز و نوای عمه بود

گریه اش چون خطبه های عمه بود

چون دل شب یاد کرد از دلبرش

دلبرش ، غم پرورش ، تاج سرش

آنقَدَر زد ناله با حال بکا

که خرابه شد خودش کرببلا

داد شیطان از کف خود تاب نحس

کلب بوسفیان پرید از خواب نحس

نانجیبان حرامی آمدند

عده ای رومی و شامی آمدند

دید دختر بزم ، بزم دلبر است

یک سری در بین طشتی از زر است

تا که سر را دید از جان سیر شد

در همان لحظه چو عمه پیر شد


متن اشعار و نوحه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">