عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

سلام به شما دوست عزیز

برداشت های خودم رو از تمامی رخدادها ، مطالعات و ... را سعی میکنم در اینجا یادداشت کنم.

سپاسگذارم از اینکه وقت گرانبهای خود رو برای خواندن نوشته های من گذاشتید.

یا علی

پیوندها

در آن کوچه، امام افتاد، شبیه مادرش زهرا (س)

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸ ق.ظ

بگو امشب تو غم ها را ، غم صادق، غم ما را
ز آن دفتر بگو ای یار، غم فرزند زهرا را

در آن کوچه، امام افتاد، شبیه مادرش زهرا (س)
بگو هیزم بگو آتش، بگو غمهای زیبا را

ببین ای آشنا ای یار، به دست بسته می بردند
در آن کوچه امام من، نذر کن اشک دریا را

سقیفه یادمان آمد، مدینه یادمان آمد
ببین آقا غم جعفر، غم غمهای دنیا را


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۷
حمیدرضا

نظرات  (۳)

۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۱ مهندس رضا عباسی
شعر زیبایی بود
شهادت امام صادق تسلیت باد
پاسخ:
التماس دعای فرج
۱۷ تیر ۹۷ ، ۲۳:۳۰ سلام بر مهدی ...
سلام 

تسلیت عرض میکنم 
پاسخ:
التماس دعای فرج
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۰ مهندس رضا عباسی
خواهش می کنم. مایل بودین بیاین وب همو دنبال کنیم.
پاسخ:
حتما با کمال میل
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">