عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

سلام به شما دوست عزیز

برداشت های خودم رو از تمامی رخدادها ، مطالعات و ... را سعی میکنم در اینجا یادداشت کنم.

سپاسگذارم از اینکه وقت گرانبهای خود رو برای خواندن نوشته های من گذاشتید.

یا علی

پیوندها

شب جمعه ، شب زیارتی امام حسین علیه السلام

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ
             داغ تو اعظم است تحمل نمی شود
                                    در حیرتم چگونه قدِ نیزه تا نشد



هر شب جمعه که دلتنگ زیارت میشوم 
میروم در گوشه ای غرق عبادت میشوم 
 
یا سلامی میدهم از بام خانه بر حرم
چون کبوتر راهیه صحن و سرایت میشوم 
 
با دوبال حسرتم پر میکشم تا شهر عشق
تا که مهمان تو و گنبد طلایت میشوم
 
من کبوتر نیستم هستم کلاغی رو سیاه
گر بخواهی ام, غلام رو سیاهت میشوم
 
مثل جون و مثل عابس, مثل مسلم, مثل حر
گر دهی رخصت مرا, من هم فدایت میشوم
 
گر برات کربلایم را به دستانم دهی
جان زهرا تا قیامت وامدارت میشوم
 
چون قسم دادم تو را بر نام زهرا, مادرت
مطمئناً شامل لطف و عطایت میشوم
 

نظرات  (۱)

۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۶:۳۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
بخدا در حسرت دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">