عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

سلام به شما دوست عزیز

برداشت های خودم رو از تمامی رخدادها ، مطالعات و ... را سعی میکنم در اینجا یادداشت کنم.

سپاسگذارم از اینکه وقت گرانبهای خود رو برای خواندن نوشته های من گذاشتید.

یا علی

پیوندها

شهادت حضرت عقیله بنى هاشم زینب کبرى سلام الله علیها

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ

سلام

شهادت حضرت عقیله بنى هاشم زینب کبرى سلام الله علیها بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و تمامى شیعیان امیرالمؤمنین علیه السلام تسلیت باد.

اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعای فرج

نگاهِ من به درو ،دیده اشکبار تو است


نگاهِ من به درو ،دل در انتظار تو است


کسی نمانده بگِرید به حال غربت من


اگر چه دیر شد اما رسید نوبت من


دوباره پیروهنت را به سینه چسباندم


بیا که چشم به راهِ رسیدنت ماندم


فراق پیر ترم کرده خانه ات آباد


کجایی ای نفسم؟خواهر از نفس افتاد


###############


بیا ببین ز فراغت نفس شماری را


به جای جای تنم جای یادگاری را


نداد مهلتم آن تازیانه تا بوسم


هزارو نهصدو پنجاه زخم کاری را


حرامی و حرمت بود و ناقه ای عریان


ولی دو چشم غریبم ندید یاری را


نمی رود ز خیالم که دید چشم رباب


به پیش محمل خود طفل نی سواری را


###############


و قبل از این که مرا هم از این سرا ببرید


کمک کنید مرا سمت کربلا ببرید


تمام قامت من را شکسته داغ حسین


کمک کنید مرا دست بر عصا ببرید


در آن غروب فدایش شدم قبول نکرد


اگر که قابلم اکنون مرا فدا ببرید


کمی ز خون دل عمه رنگ بردارید


برای موی سفیدم کمی حنا ببرید


به خیمه سوختم اما دوباره می سوزم


در آفتاب اگر بستر مرا ببرید


کنار بستر من روضه ای بخوانید و


مرا میان همین اشک و گریه ها ببرید


همان که خون سرم پای نیزه اش می ریخت


مرا به دیدن خورشید نیزه ها ببرید


همان کسی که سرش زیر دست و پا افتاد


مرا به شِکوه از آن شام پر بلا ببرید


مرا لباس اسیری کفن کنید و سپس


حسین حسین بگویید و کربلا ببرید


رحمان نوازنی

نگاه منتظر


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
حمیدرضا

نظرات  (۲)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir
با تأخیر تسلیت و التماس دعا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">