عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

سلام به شما دوست عزیز

برداشت های خودم رو از تمامی رخدادها ، مطالعات و ... را سعی میکنم در اینجا یادداشت کنم.

سپاسگذارم از اینکه وقت گرانبهای خود رو برای خواندن نوشته های من گذاشتید.

یا علی

پیوندها

فیض گدایی تو به هر کس نمیرسد حسین

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۴۷ ب.ظ

بی شک گدای خانه ات آقا شود، حسین


هر قطره زود پیش تو دریا شود، حسین!



فیض گدایی تو به هر کس نمیرسد


باید که زیر نامه اش امضا شود:"حسین"



هر کس شنید کار گنهکار با شماست


خواهد که رو سیاه دو دنیا شود، حسین



وقتی که درب خانه ی لطف تو در دل است


ما سینه میزنیم که در وا شود، حسین!



در روضه ها به قرب خداوند میرسیم


شبهای هیئتت شب احیا شود، حسین



آقا جوان سینه زنت حاجتش شده:


در کاروان کرب و بلا جا شود، حسین



از کودکیم تا دم مرگم به روی لب


تنها حسین بوده و تنها شود : حسین



ای کاش وقت مردن من! وقت احتضار


ذکر مدام بر لبم آنجا شود: "حسین..."


***سینا نژاد سلامتی**

اشعار مذهبی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۹
حمیدرضا

نظرات  (۱)

۲۳ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۴۶ مصطفی رحمانی
به وبلاگ من هم سر بزنید
پاسخ:
سلام
حتما
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">