عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

سلام به شما دوست عزیز

برداشت های خودم رو از تمامی رخدادها ، مطالعات و ... را سعی میکنم در اینجا یادداشت کنم.

سپاسگذارم از اینکه وقت گرانبهای خود رو برای خواندن نوشته های من گذاشتید.

یا علی

پیوندها

ولادت صاحب الزمان،مهدی موعود عج الله تعالی فرجه شریف

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۱۱ ق.ظ

سلام

امروز چهارشنبه و ساعت هفت و ی مقدار کمی هستش.

ساعت نگفتم که بگم سحر خیزم.نه اصلا اینجور نیست.امروز استثنا شد و زود بیدار شدم.

میخوام ولادت صاحب الزمان،مهدی موعود عج الله تعالی فرجه شریف رو پیشاپیش بهتون تبریک بگم.

ولادت امام زمان انقدر بزرگ و مهم هست که نمیشه فقط یکبار تبریک گفت.

حتما فردا و پس فردا هم خدمتتون تبریک میگم.

عیدتون مبارک  و  دنیا به کامتون .

یا علی



 

گفتم که خدا مرا مرادی بفرست

توفان زده‏ ام مرا نجاتی بفرست

فرمود که با زمزمه یا مهدی

نذر گل نرگس صلواتی بفرست


****************


اگر با آمدن "آفتاب" از "خواب" بیدار شویم نمازمان قضاست...



****************



سؤالی ساده دارم از حضورت

من آیا زنده‌ام وقت ظهورت؟

اگر تو آمدی، من رفته بودم

اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم

بیایم در حضور تو بمیرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">