عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

سلام به شما دوست عزیز

برداشت های خودم رو از تمامی رخدادها ، مطالعات و ... را سعی میکنم در اینجا یادداشت کنم.

سپاسگذارم از اینکه وقت گرانبهای خود رو برای خواندن نوشته های من گذاشتید.

یا علی

پیوندها

کافه خوندنی

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ
سلام دوستای عزیز
اولین نوشته م رو به معرفی سایتی مفید اختصاص میدهم

اطلاع رسانی

کافه خوندنی

مقاله بخوانید، جایزه نقدی بگیرید

30 جایزه 100 هزار تومانی

برای 30 نفر در هر ماه

برای ثبت نام کلیک کنید


پیشنهاد من به شما عضویت در این سایت و خواندن مطالب و مقاله های زیبا و همچنین کسب امتیاز و شرکت در مسابقه ماهانه می باشد.
حداقل امتیاز لازم برای شرکت در قرعه کشی 50 امتیاز می باشد.
برای کسب امتیاز مقاله ها را مطالعه کنید و در انتها به سوالات پاسخ دهید و امتیاز آن را به دست بیاورید.
موفق باشید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵
حمیدرضا

نظرات  (۲)

۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۳:۱۲ دانلود سریال the flash
سلام وبلاگ جالبی دارید :)
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و نظرتون رو درموردش بگید ♥
سلام 

ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">