عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

سلام به شما دوست عزیز

برداشت های خودم رو از تمامی رخدادها ، مطالعات و ... را سعی میکنم در اینجا یادداشت کنم.

سپاسگذارم از اینکه وقت گرانبهای خود رو برای خواندن نوشته های من گذاشتید.

یا علی

پیوندها

کرب و بلای همه را امضا کن ...

پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۳ ق.ظ

#اربعین

#مخاطب‌_خاص


اربعین... کرب‌وبلای همه را #امضا کن...

این گدا بهر زیارت، نگران است؛ حسین!

...

@mokhatabtv3

...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۹
حمیدرضا

نظرات  (۱)

۱۹ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۴ صُحُفٍ مُطَهَرَه
امام صادق علیه السلام فرمود: در پایان روز پنجشنبه و شب جمعه، گروهی از ملائکه، با قلم های زرین و ورق های سیمین از آسمان فرود آیند و تا غروب روز جمعه تنها ثواب صلوات بر رسول خدا صلی الله علیه و آله را می نویسند.
من لا یحضره الفقیه ؛ جامعه مدرسین ؛ ج‏1 ؛ ص424

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"


التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">