عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عشق فقط یک کلام.....حُسَین علیه السلام

سلام به شما دوست عزیز

برداشت های خودم رو از تمامی رخدادها ، مطالعات و ... را سعی میکنم در اینجا یادداشت کنم.

سپاسگذارم از اینکه وقت گرانبهای خود رو برای خواندن نوشته های من گذاشتید.

یا علی

پیوندها

یا ابا عبدالله

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۴۱ ب.ظ

**یا ابا عبدالله**

تمام شبکه های دنیا

"مجازی" است ...!


و من در این هیاهوی مجازی ...

دلم را تنها به حقیقت

"شبکه های ضریح تو"

گره زده ام ...

**السلام علیک یا ابا عبدالله**


نظرات  (۶)

با سلام خدمت شما مدیر گرامی

با توجه وبلاگ زیبا و مفید شما، جهت همکاری در سایت نــور 66 دعوت می شوید.

سایت نــور 66 یک سامانه تخصصی پرسش و پاسخ در زمینه های مذهبـی، حقوقـی، پزشکـی و ... است که برای اولین بار در ایران، امکان کسب درآمد از طریق پاسخ گویی به سوالات دیگران برای شما فراهم شده است.

منتظر حضور گرم شما هستیم.

ارادتمند - مدیریت سایت

http://Noor66.ir
+++++
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۰ محسن خالقی نژاد
چه خوب گفتید
شبکه ی واقعی حقیقت همان معرفت اهل بیت و حب آن هاست
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۶ محسن خالقی نژاد
عالی بود
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۰۹ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
بسیارزیبابود

یاحسین
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۰۱ محمد ابراهیمے
ان شاء الله روزی همه علاقمندانش بشود زیارتش در دنیا و شفاعیش در آخرت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">